info regio

Chestionar de Evaluare a Satisfacţiei Clientului ADR Sud Muntenia

 

A.         Tipul respondentului (vă rugăm să bifaţi căsuţa potrivită)

Administraţie publică


 

Serviciu descentralizat al statului

 

Universitate

Societate privată

 

Institut de Cercetare

Societate de stat

 

Bancă

Utilităţi publice (gaz, apă, energie electrică, telecomunicaţii)

 

Finanţator internaţional (UE etc.)

Şcoală

  Altele (vă rugăm specificaţi)

ONG

    

  

B.       Nivel de conştientizare

1. În ce măsură sunteţi familiarizat cu rolul ADR în Regiunea Sud Muntenia?

 

Total

Parţial

Deloc

      Dacă aţi bifat „deloc”, treceţi la întrebarea 3.

2. Potrivit cunoştinţelor dumneavoastră, care dintre activităţile/serviciile de mai jos sunt oferite în prezent de ADR? Bifaţi, de asemenea, pe cele pe care aţi dori să le ofere ADR.
Activităţi/servicii

Oferite în prezent

Dorite

Organism Intermediar pentru  Regio (Programul Operaţional Regional)

Informaţii despre oportunităţile de finanţare din Regio

Administrarea proiectelor finanţate de programul Phare

Administrarea proiectelor şi programelor finanţate de alte instituţii din ţară şi străinătate

Asistenţă tehnică oferită aplicanţilor şi beneficiarilor de proiecte finanţate din Regio

Monitorizarea proiectelor finanţate din Regio

Planificarea dezvoltării regionale

Promovarea regiunii

Atragerea de investitori în regiune

Asistenţă pentru zonele dezavantajate din regiune

Stimularea cooperării la nivel inter-regional şi internaţional

Consultanţă în afaceri

Instruire

Cooperare cu organizaţii UE care promovează dezvoltarea economică

Iniţierea de parteneriate

Formare profesională

Altele (vă rugăm specificaţi)

 

C.        Sisteme de comunicare cu personalul ADR

3. Cât de des ia contact organizaţia dumneavoastră cu ADR?

 

Zilnic

Rar

Săptămânal

Niciodată

Lunar

 

      Dacă aţi bifat „niciodată”, treceţi la întrebarea 6.

4. În cazul în care aţi contactat ADR, a fost în legătură cu:


5. Cum aţi evalua performanţa personalului ADR ca şi:

 

Slabă

Satisfăcătoare

Bună

Excelentă

Expertiză

Utilitate

Promptitudine

 

6. Dacă aţi suna la sediul ADR, care ar fi timpul rezonabil de aşteptare până să vi se răspundă la telefon?

 

0-10 sec

11-20 sec

21-30 sec.

peste 30 sec.

(până la 5 apeluri)

(până la 10 apeluri)

(până la 15 apeluri)

(peste 15 apeluri)


 

7. Dacă aţi contacta ADR prin intermediul serviciilor poştale clasice, care ar fi timpul acceptabil până la care să primiţi un răspuns?

 

4 zile

5-7 zile

peste 7 zile

 

8. Dacă aţi contacta ADR prin intermediul poştei electronice, care ar fi timpul acceptabil până la care să primiţi un răspuns?

1 zi

2-3 zile

peste 3 zile

 

9. Dacă aţi vizita sediul ADR, care ar fi timpul acceptabil de aşteptare înainte de a începe întâlnirea?

 

Imediat

1-2 min

3-5 min

mai mult 5 min

 

10. Cum poate ADR comunica mai eficient cu organizaţia dumneavoastră?


D.        Profilul local şi regional al ADR Sud Muntenia

11. În medie, cât de des auziţi / citiţi despre activitatea ADR?

 

Zilnic

Lunar

Săptămânal

Rareori

La două săptămâni

Niciodată

             Dacă aţi bifat „niciodată”, treceţi la întrebarea 12.

 

12. De unde aflaţi în general despre activitatea ADR?


13. Dacă aţi dori să aflaţi mai multe despre ADR şi activitatea acesteia, care ar fi sursa de informare cea mai potrivită pentru dumneavoastră? Vă rugăm să prioritizaţi următoarele surse de informare de la 1 la 6, unde 1 indică cea mai potrivită sursă.


    

Web-site

E-mail sau anunţuri prin poştă

    

Buletin informativ lunar

Mass media locală

    

Întâlniri publice

Altele


 

14. Folosind o scală de la slab la excelent, care este impresia dumneavoastră generală despre ADR?

Slabă

Satisfăcătoare

Bună

Excelentă

 

15. Vă rugăm să evaluaţi următoarele afirmaţii:

 

Acord
total

Acord parţial

Dezacord parţial

Dezacord total

ADR a adus o contribuţie pozitivă la dezvoltarea economică şi regenerarea regiunii.

Regio contribuie semnificativ la dezvoltarea regiunii

ADR abordează în mod eficient nevoile şi provocările existente în strategia de dezvoltare regională.

ADR cunoaşte foarte bine nevoile economice şi sociale ale Regiunii Sud Muntenia.





16. Aveţi alte sugestii şi comentarii pe care doriţi să le faceţi despre ADR şi serviciile curente şi viitoare ale acesteia?

Operație de verificare: CAPTCHA!
(Click aici dacă nu puteți înțelege operația de mai sus!)
Introduceți rezultatul operației (calcul!):


Vă mulţumim pentru amabilitatea de a fi răspuns la acest chestionar!